Pengenalan

Assalammualaikum buat semua yang mengunjungi blog saya..alhamdullilah pada masa sekarang ini walaupun dunia di landa dengan pelbagai permasalahan, Allah tetap memberikan semangat juga petunjuk dalam menjalani kehidupan seharian ini..
Lukisan Kejuruteraan merupakan salah satu bidang yang penting dalam memperluaskan lagi ilmu kejuruteraan kepada pelajar2 Melaysia kita, di mana mereka sering terpengaruh dengan pengaruh luar..Bidang kepakaran yang berkaitan dengan kejuruteraan di dalam negara kita pun semakin berkurangan..Justeru itu, pelajar2 Malaysia perlu ada rasa daya saing dalam mempertingkatkan lagi mutu dan perkembangan akademik khususnya dalam bidang kejuruteraan..
Bukan itu sahaja, IPTA dan IPTS juga banyak memberikan peluang kepada pelajar2 lepasan SPM juga Matriks untuk melanjutkan pembelajaran dalam bidang kejuruteraan (Engineering) mahupun lukisan kejuruteraan (Architecture).
Oleh itu, saya mengucapkan selamat maju jaya dan Semoga Dirahmati Selalu oleh Allah s.w.t dalam apa jua bidang yang akan diceburi.
Wassalm.
2 Responses
  1. Amin Zaki Says:

    "mehla masuk blog saya.kita tukar maklumat. yang lama dah buang luper passwords"


  2. Lady Leaya Says:

    Salam,
    Cikgu Jailani ingat saya lagi tak? Alia dari kelas LK tahun 2004 dan 2005

    Saya sekarang baru je habis diploma dalam kos Landscape Architecture dan akan sambung degree dalam kos yang sama..

    Saya gunakan ilmu yang cikgu bagi sebab dalam kos saya masih guna techincal pen dan board LK tu...

    Terima kasih cikgu sebab ajar saya walaupun masa spm saya dapat C5 je.. tapi saya tau saya boleh buat baik dari tu. maybe bukan rezeki saya...=)